Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

Mys i mörker

Av Ingela - 28 augusti 2011 21:29

I helgen firade mannen och jag 10 år med att bo på hotell i Malmö   När jag bokade hotellet missade jag att det var Malmö festivalen men det var ju bara ett pluss ........ Underbart väder hade vi  hela dagen   med många öl i solen.

Men det var ju inte så kul 12 på natten när man ville sätta sig ner i lugn och ro och ta ett glas öl. Där var ju folk överallt !!! Kö på gågatan så jag höll på att bli nojjig *suck* Men konstigt nog var det inte så mycket folk på Bichops Arms så vi satt där och njöt av en Minto i sommarvärmen (fast kl var ett på natten).

Vaknade vid tre att det ösregnade och åskade så rutorna skallrade. Snacka om ombytligt väder !!

Sonen har varit hemma i helgen och det har varit mysit att få rå om honom ..... lite *ler* Han vill ju för det mesta sitta framför datorn och spela men det vill ju förstås inte jag. Bio hann vi med och även fira mormor oxså som har födelsedag i morgon.

Den lille vilden hade blivigt tagen för fortkörning nere i Eslöv häromdagen *suck* och polisen ville även sätta dit honom för trimmning av moped vilket han inte gjort  *suck igen* Får se var denna historie slutar ......

Har även hunnit med att måla färdigt min ena pinnastol ....... bild kommer när jag klätt om sittsen   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 1 december 2011 21:23

Efter en hel del funderingar så har jag bestämmt mig för att avsluta denna blogg. Den kommer att ligga kvar på "nätet" men jag kommer inte att skriva mer i den. MEN .......  jag startar upp en ny blogg som handlar om mitt pyssel. Och av den varan ...

Av Ingela - 18 november 2011 16:59

Sitter och dricker ett glas vin i stillheten här hemma  Hade några ärenden att göra efter jobbet och det sista var att köra inom Kvantum    Herre gud säge jag bara ....... fullständig kaos och hade jag inte scannat hade jag nog ställt vagnen och gått...

Av Ingela - 6 november 2011 19:32

Oj oj vad tiden går fort. Innan man hinner reagera är det första advent och alla fönster ska vara putsade och stakarna och ljusen ska vara uppe    48 dagar till jul ....... hmmmm undrar vad man ska handla för julklappar till de kära ?? Har inte så må...

Av Ingela - 22 oktober 2011 21:16

Denna helgen har min söta son behagat komma hem och "besöka" mig   Både han och mannen kom hem i helgen och det är härligt att ha dem båda här. Satt och spelade bluff och umgicks i gårkväll ......... trevligt  Är nu sonen bara hemma varannan helg får...

Av Ingela - 10 oktober 2011 11:08

Hösten är kommen och vi har förhoppningsvis några fina månader framför oss. Skulle det nu bli regn och blåst så att man inte vill gå ut, tänd ett ljus, koka lite the, kryp upp i soffan och läs en bra bok. Eller gör som jag ......  sätt dig och pyssl...

Presentation

Omröstning

Bor du på hotell för att njuta av egen tid?
 Ofta
 Väldigt sällan
 Med jämna mellanrum
 Aldrig
 Hade önskat att jag gjorde det.
 Tycker inte det är intressant alternativ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards