Alla inlägg under juni 2010

Av Ingela - 22 juni 2010 20:24

Oj.......nu var det nog ett tag sen jag var här inne och skrev   

Det händer så mycket i mitt liv ljust nu så jag har inte tid att sätta mig ner och blogga och ska sanningen fram glömmer jag det väldigt ofta oxså.

Men sen jag köpte huset lägger jag mycket av min tid på det........ jag hinner inte ens gå på loppisar *s* och då är det illa *ler*


Men jag trivs med livet och vaknar varje morgon och känner mig förväntansfull inför dagen och vad den har i beredskap åt mig   Det är helt ok att det är fyra veckor till semestern.......då hinner jag med lite till.........


Fast förra veckan hade jag "lite" semester. Då var jag och sonen i London. Tog en 6 dagars direkt med Ölvemarks. Planerade att åka förra våren men som de flesta vet fick vi förhinder.......men nu har vi äntligen gjort vår efterlängtade resa.

Superväder hade vi varje dag och vi fick se mycket, åkte tunnelbana för hade vi tagit bussen inne i London hade vi väl inte varit hemma ännu *s* Vilka köer det var i denna stad !!!!!! Fattar inte varför inte fler tar tunnelbanan??

Men en sak har jag lärt mig, inte åka till en storstad med en tonåring *s* han tyckte vi kunde lägga oss åtta på kvällen och ligga till tio !!*suck*

Nästa gång åker jag med mannen.......då går man upp sju och lägger sig 23 *fniss*

Lite foto från vår resa.......

               

Av Ingela - 5 juni 2010 20:56

Det verkar som om att jag bara ska hinna med och skriva i min blogg på helgerna...... mitt i veckan arbetar jag och när jag kommer hem har jag tusen saker att göra. Och jag hinner inte med det jag vill   ....... pyssla och springa på loppis. Trode nog att det skulle bli såhär när jag började arbeta men inte fullt så mycket.

Men det är ju klart.......jag har precis nästan flyttat och det finns hur mycket som helst att göra i huset *ler* Ska inte klaga för det var ju detta jag ville.


Idag har jag och Peter varit och handlat blommor och fixat i trädgården, blev himla fint men vi är långt ifrån färdiga   I morgon ska jag försöka städa förrådet lite........


Var på mammografi i måndags och fick brev från sjukhuset igår att jag inte hade några förändringar i brösten   En stor suck och man kunde andas ut. Blir även kallad till kirugin om några månader...... skönt att man är kollad *ler*

Presentation

Omröstning

Bor du på hotell för att njuta av egen tid?
 Ofta
 Väldigt sällan
 Med jämna mellanrum
 Aldrig
 Hade önskat att jag gjorde det.
 Tycker inte det är intressant alternativ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards