Alla inlägg under oktober 2010

Av Ingela - 25 oktober 2010 09:17

Jag trode att jag kunde gå vidare i mitt liv nu åtta månader efter avslut i min behandling men icke sa nicka ........

Nu kommer eftersvallningen......... Sonen har reagerat och nu först gått med på att träffa någon att prata med. Om allt beror på min sjukdom eller livet i allmenhet vet jag inte men jag är glad att han vill prata med någon.


Men allt är inte bedrövelse   

Vi köpta ny soffa i helgen *ler* Superbra blev det, trode att det skulle bli soffa i hela rummet men det blev skitbra ...... Fast katthåren blev mer synligare på den nya, tyvärr. Men det är bara till att gilla läget och rolla oftare.

Eco har redan visat viken som är hans plats *ler*

    


Det mesta har landat här hemma och det är bara "småsaker" jag vill göra färdigt i vinter. Passa på när man inte kan vara ute.

Jag ska slå  igen dörrhålet in till garderoben från hallen och dörrkarmen in till sovrummmet skall bytas.

Kattburen är däremot klar....... en sak mindre för mannen att fixa *ler* Superbra blev det och katterna är nöjda. Nu ska vi bara få in lite hyller mm till dem.


      

Presentation

Omröstning

Bor du på hotell för att njuta av egen tid?
 Ofta
 Väldigt sällan
 Med jämna mellanrum
 Aldrig
 Hade önskat att jag gjorde det.
 Tycker inte det är intressant alternativ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards