Alla inlägg under juni 2011

Av Ingela - 1 juni 2011 12:03

Jag har nu gjort fyra veckor i min GI bok och påbörjat dag två i femte veckan. Midjan har krymt hela 7 cm och jag har gått ner 5,5 kg   Det känns helt underbart. Men viktnedgången stannade nog upp lite från förra veckan då vi var ett gäng från jobb som hade ölprovning. Då drack jag nog fyra glas öl, två whisky och åt både chips och ölkorv   Men så är livet ...... lite gott ska det vara och dagarna efter får man ta konsekventerna.

Men jag tänker inte sluta med denna kost, märker att min kropp mår bra på detta och jag har vant mig vid alla dessa mellanmål *ler* Men hoppar man över ett mellanmål märker man en stor skillnad....... efter några timmar är man utsvulten.

Man klarar även att åka iväg och bo på hotell tex. Vi har varit iväg på två dagars konferans och bott på hotell. Personalen där var underbara för de fixade fram mellanmål till mig på turkisk yoggurt med färska bär (när de andra fick en massa kakor och socker i sig) Och jag fick extra grönsaker och lite mer kött ist för potatis. Kanonbra   

Så det är bara till att köra på och även gå sina dagliga runder så svetten lackar lite *ler*

Träning får man ju oxså när man fixar i trädgården *ler* Älskar min lilla trädgård   Gräset liknar mer gräs nu än mossa och jag har en massa blommor överallt. Till semestern ska vi påbörja altanen sen fixar jag väl några rabatte till *ler*

Stegen som jag visade innan blev så här

 

Där har tillkommit några blommor sen jag tog fotot. Bla en stockros och

 luktärter.

Ha en fortsatt ckööön dag i solen.
















Presentation

Omröstning

Bor du på hotell för att njuta av egen tid?
 Ofta
 Väldigt sällan
 Med jämna mellanrum
 Aldrig
 Hade önskat att jag gjorde det.
 Tycker inte det är intressant alternativ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards